
Hvordan bygge merkevare som bedrift på Linkedin
Linkedin er alfa omega for bedrifter, men hvordan utnytter du din bedrifts profil på best mulig måte?

3 høydepunkter fra Oslo Business Forum: The New Normal
Hva tenker lederne i bransjen om tiden vi befinner oss i, og hvilke muligheter gir det for fremtiden?

Hvordan etablere et designsystem?
Designsystemene er virkelig i ferd med å gjøre sitt inntog og vi gir deg svarene på alt du lurer på.

Hva skal til for å skape et godt arbeidsmiljø for en intern?
I mars 2019 fikk jeg et internship hos Northern Beat med ansvar for sosiale medier. Ett år senere ser jeg…

7 nyheter om sosiale medier du kanskje har gått glipp av
Sosiale medier tok selvsagt ikke sommerferie, så vi har oppsummert noen av de viktigste nyhetene som ble sluppet mens vi…

Slik gjennomfører du gode konkurranser på sosiale medier
Konkurranser burde være relevant innhold Det er alltid viktigere å skape relevant innhold som gir verdi til målgruppen din på…

Det viktigste vi har – etter helsen – er folkene og kulturen
Det har vært noen krevende, intense og spennende siste måneder.

Tips til Instagram Story
Vi har samlet våre beste tips for at du og din bedrift skal lykkes med Stories.

Slik kommer du i gang med podkast
Går du med en drøm eller en tanke om at podkast er den rette kommunikasjonskanalen for din bedrift er det ingen grunn til å nøle.

En liten guide til TikTok
Hva bør markedsførere og merkevarer vite om TikTok?

Slik lykkes du med
online onboarding
Faget og arbeidsoppgavene er mye av det samme som før, men det dukker likevel opp nye utfordringer.

Hverdagen er endret, og den blir nok aldri den samme igjen
Som de fleste andre bedrifter har Northern Beat også blitt truffet av uroen rundt koronaviruset.

Våre 5 grep for å unngå permitteringer
Vi sett på konkrete grep vi kan iverksette for å komme helskinnet ut på den andre siden.

Fem tips til sosiale medier i krisetider
Når hverdagen og prioriteringene endres, endres også hvordan og hva vi kommuniserer med hverandre…

Kunsten er å dyrke tette relasjoner mellom kunde og fysisk butikk – ved hjelp av netthandel
Hvordan skal man skape en lønnsom netthandel som styrker merkevaren og genererer inntekt?

En strek med tilstedeværelse
Eikk og moral kommer til å få mye større fokus i designfaget fremover.

I kjernen mellom press og prosess
Design handler om å løse et problem – å sette seg inn i andres situasjon.

Invitere, inkludere og involvere
Som alle vet, så koster det å rekruttere, men det er viktig å huske på at det faktisk koster enda mer dersom ansatte slutter.

På bølgelengde
Ved å komme på bølgelengde med brukerne – kan man lage intuitive løsninger.

2019 – bærekraft, vekst og konkurranse
Stor entusiasme rundt designfaget

Varför gör hon på detta viset?
Hanna er opptatt av funksjonelle løsninger – for alle.

Hvem eier oppmerksomheten din?
Ragne lar seg inspirere av det best designede systemet som finnes; naturen.

Kontinuerlig medvind
Lars brenner for kraften av design til å løfte innhold og fortelle historier.

Fra designstudier til jobb
Sju erfaringer fra designstudier til fast jobb.

Det var en gang …
Historiefortelling – så enkelt, så vanskelig og så effektivt.

Nye impulser, bra folk, latter og tårer
Dialogkonferansen sørger alltid for gode opplevelser

Fra digitale løsninger til løsninger på problemer
Det skjer endringer hos oss, våre kunder og konsulenter

Fem #SoMeNyheter du kanskje har gått glipp av
Oppsummering av de viktigste nyhetene over sommeren.

Tips for å løfte dine Instagramaktiviteter
Stort fokus på interaksjon mellom merkevarer og deres følgere.

Synlighet på Facebook
Facebooks satsningsområder og nyheter det er viktig å følge med på.

Halve 2019 er nå historie
Har vi fått gjort det vi planla? Har vi utrettet noe? Har vi reddet verden, litt?

Vi ble årets byrå – for 2. året på rad!
Årets byrå 2019 gjør oss skjerpet.

Fire grunner til å velge podkast i 2019
Ta i bruk podcast som kommunikasjonskanal.

Digital forretningsutvikling ved hjelp av Google Design Sprint
Om du skal være rigget for fremtiden må du være villig til å tenke på nye måter.

Årets byrå – hverken mer eller mindre!
Vi tok med oss to priser fra årets byrå-kåringen i 2018.

Når surfet du sist?
Ditt produkt eller tjeneste må være mer relevant, lettere å finne og enklere å bruke.

5 ting vi har lært på veien til å bli Norges mest erfarne designere innenfor netthandel
De viktigste faktorene vi har lært på veien

Produktsiden – Hva kan retail lære av reiseliv?
To bransjer som tar i bruk produktsiden på to helt forskjellige måter.

5 år er ingen alder, men vi er veldig stolt!
Vi skal utfordre, lære og blir inspirert til å gjøre ting på en ny, annerledes og mer effektiv måte.