Arbeider

Illustrasjonsbilde

Brukervennlig treningstilbud og tydelig merkevare

Stamina kom til oss med et ønske om et digitalt løft som kunne forbedre brukervennligheten og tydeliggjøre Staminas kjerneverdier og merkevare. Stamina ønsket å kunne leve opp til dagens krav fra både medlemmer og ikke-medlemmer.
Illustrasjonsbilde

Tilgjengelig tilsyn

Helsetilsynet har et stort og omfattende ansvar, og ønsket en nettside som kunne leve opp til dagens krav om tilgjengelighet og brukervennlighet.
Illustrasjonsbilde

Fra produktkatalog til inspirasjonsunivers

Voice Norge AS, et av Norges største moteselskap, ønsket å løfte sin satsning på netthandel på tvers av egne butikkjeder. Først ut i nettbutikksatsingen ble Norges største klesmerkevare, Jean Paul.
Illustrasjonsbilde

Innovativ plattform for e-kurs

Juristenes utdanningssenter ønsket å tilby sine kunder en plattform for e-kurs. Vi utarbeidet en løsning som personaliserer brukeropplevelsen og gjør det enklere å være kunde hos jus.no.
Illustrasjonsbilde

Elegant kundereise

Hyundai hadde et utdatert nettsted bundet av internasjonale retningslinjer. De ønsket å få en mer moderne og funksjonell side med fokus på kundereisen.
Illustrasjonsbilde

Struktur og inspirasjon

Thon Eiendom er markedsledende innen eiendom og jobber med salg og leie av bolig, næringseiendom og forvaltning av kjøpesenter. Thon Eiendom ønsket seg en ny nettside med tydeligere struktur og navigasjon for de forskjellige områdene sine.
Illustrasjonsbilde

Tydelig og tilgjengelig

Datatilsynets nettsted har et krevende, men svært viktig budskap og innhold. I en virkelighet hvor personvernet blir utfordret hver eneste dag er det helt essensielt at innholdet er mest mulig tilgjengelig for beslutningstakere og folk flest.
Illustrasjonsbilde

En opplevelse av å delta

For LO-kongressen 2017 ville vi skape et univers der man deltar på kongressen og samtidig er oppdatert på hva som skjer.
Illustrasjonsbilde

Surprise and delight

Thon Hotels kom til oss med et ønske om å redefinere hotell på nett, både visuelt og funksjonelt. De ønsket å gå i front med nye digitale grep.
Illustrasjonsbilde

Oppgaveløsning og selvbetjening

Huseiernes Landsforbund (HL) er en landsomfattende interesseorganisasjon for eiere av hus, leiligheter, sameier, borettslag og gårdeiere.
Illustrasjonsbilde

Fokus på utdanning og kompetanse

Norges Idrettshøgskole er en vitenskapelig høgskole med et særlig ansvar for forskning og utdanning innen idrettsvitenskap. På NIH studerer de organisert idrett, kroppsøving, dans, friluftsliv, mosjon og trening i alle former.
Illustrasjonsbilde

Et levende nettmagasin for økt tilflytting

Larvik er den største kommunen i Vestfold, med ca 43.500 innbyggere.
Illustrasjonsbilde

Sosialt intranett

Landsorganisasjonen i Norge (LO) er Norges største lønnstakerorganisasjon. Over 900.000 medlemmer er organisert i 24 fagforbund som er tilsluttet LO.
Illustrasjonsbilde

Brukervennlig og mobilt HMS-verktøy

Private Barnehagers Landsforbund (PBL) er en landsomfattende interesse- og arbeidsgiverorganisasjon for private barnehager.
Illustrasjonsbilde

Nytt intranett for FFI

FFI er forsvarssektorens sentrale forskningsinstitutt og har som hovedformål å drive forskning og utvikling for Forsvarets behov. FFI er organisert i seks forskningsavdelinger, med støtte fra en strategi- og utviklingsenhet, en næringsstrategigruppe og en instituttstab med forvaltningsfunksjoner og administrative fellesfunksjoner.
Illustrasjonsbilde

Digital omveltning for NAF

Norges Automobil-Forbund (NAF) er en norsk medlemsorganisasjon som arbeider innenfor samferdsel, hovedsakelig innenfor temaer som trafikksikkerhet, miljøpåvirkninger av transport, fremkommelighet, behov for bedre veier og infrastruktur, avgifter og kollektivtrafikk.
Illustrasjonsbilde

Et enkelt oppslagsverk for finansnæringen

Finans Norge er hovedorganisasjon for finansnæringen i Norge, og representerer ca 230 finansbedrifter med rundt 50.000 ansatte.
Illustrasjonsbilde

Ny lokalbank for Helgeland

Helgeland Sparebank er en selvstendig sparebank som har som mål å være den ledende banken på Helgeland. Banken har eksistert i mer enn 150 år, og har i dag 14 kontorer fordelt på 13 kommuner på Helgeland.
Illustrasjonsbilde

En mer moderne bank

Sparebanken Sør er landets femte største norskeide sparebank med hovedkontor i Kristiansand. Banken har til sammen 40 kontorer fordelt på Vest-Agder, Aust-Agder og Telemark.
Illustrasjonsbilde

Gjøre innhold tilgjengelig

De nasjonale forskningsetiske komiteene er frittstående organer for forskningsetiske spørsmål og gransking av uredelighet i forskning på alle fagområder.
Illustrasjonsbilde

Økt konvertering og lojalitet

RiksTV tilbyr TV- og underholdningsløsninger for folk over hele landet. De tilbyr digital-TV i det digitale bakkenettet, som 98% av husstandene og ca 90% av fritidsboligene i vårt langstrakte land kan få inn med vanlig TV-antenne.
Illustrasjonsbilde

Enkelt og effektivt

Confex formidler kurs og konferanser innenfor en rekke fag- og interesseområder.
Illustrasjonsbilde

Relevante juristkurs

Juristenes utdanningssenter (JUS) er en selveiende ideell forening med Norges Juristforbund og Advokatforeningen som medlemmer, og har som mål å tilby sine medlemmer etter- og videreutdanning på høyt nivå.
Illustrasjonsbilde

Oppdagelsesreise

Nille er en ledende norsk lavpriskjede som tilbyr gode kjøpe til hyggelige anledninger, og har fokus på utvalgte produktkategorier og sesongvarer. De har over 360 butikker i Norge og ca 30 butikker i Sverige.
Illustrasjonsbilde

Enklere hverdag

HLF er landets største organisasjon for personer med en funksjonshemming, og jobber for å gjøre hverdagen enklere for landets hørselshemmede.
Illustrasjonsbilde

Digital veiviser til opplevelser på bilturen

NAF har hatt en ruteplanlegger i mange år, med 65.000 brukere i måneden. Ruteplanleggeren er en viktig brikke i deres offensive satsing på digitale kanaler.
Illustrasjonsbilde

Oppgavefokusert nettsted for pasienter og pårørende

Nettsidene til Landsforeningen for hjerte- og lungesyke (LHL) er Norges primære oppslagsverk for all informasjon rundt hjerte- og lungesykdom, og henvender seg til mer enn 800.000 syke og pårørende i Norge.
Illustrasjonsbilde

Kondomeriet med ny nettbutikk

Kondomeriet kom til oss med utfordringen: «Vi vil være ledende i Norge på e-handel, uavhengig av bransje». Sammen med Epinova tok vi utfordringen på strak arm og har siden høsten 2014 jobbet frem et helt nytt løsningskonsept, samt en ny teknisk løsning basert på EPiServer Commerce.
Illustrasjonsbilde

Salg gjennom inspirasjon

Hi-Fi Klubben ønsket å differensiere seg fra konkurrenter som stort sett fokuserer på pris. Ettersom Hi-Fi klubben har en lidenskap for lyd og produktene de selger ønsket de en løsning som kunne reflektere nettopp dette.
Illustrasjonsbilde

Emosjonell salgskanal for fjordperlen Flåm

Visit Flåm ønsket seg en digital merkevare som reflekterte destinasjonens spektakulære natur, store aktivitetstilbud og unike identitet. De hadde utført et omfattende forarbeid som detaljert beskrev strategiske, kommunikative og funksjonelle aspekter.
Illustrasjonsbilde

Ærlig og inspirerende

I utviklingen har det vært viktig å fortelle Salmas gründerhistorie, og være åpne om deres unike produksjonsprosess. Samtidig som vi skal sørge for gode matopplevelser gjennom inspirerende innhold.