Nille ønsket en ny nettside som kunne presentere det brede vareutvalget og være en ekstra kommunikasjonskanal i tillegg til de mer tradisjonelle. Til tross for mange butikker i hele landet ville det ved lansering av en ny side være forventninger om en nettbutikk.
Vi utviklet et helt nytt nettsted som lar redaktøren få et stort spillerom til å presentere det stadig skiftende produktutvalget, og samkjøre dette med DM-er, TV-reklame og andre kanaler. Nettsiden gir også Nille mulighet til å presentere gode artikler som både bidrar til økt trafikk og til å trigge kjøpelysten hos prisbevisste nordmenn.
Det bærende konseptet er å blande produkter og inspirerende artikler på en måte som gir en opplevd merverdi og skaper nye behov. Store gode bilder, minimalt med maler, verktøy som handleliste og butikk-finner, navigasjon som reflekterer sesong og trender er bærende elementer i den nye løsningen.
Eksperter på web, design, interaksjonsdesign, netthandel og intranett. Vi skaper brukeropplevelser som engasjerer, konverterer og begeistrer.
Vi holder til i Oslo.