Northern Beat: Brukervennlig treningstilbud og tydelig merkevare

Stamina Trening

Brukervennlig treningstilbud og tydelig merkevare

Stamina kom til oss med et ønske om et digitalt løft som kunne forbedre brukervennligheten og tydeliggjøre Staminas kjerneverdier og merkevare. Stamina ønsket å kunne leve opp til dagens krav fra både medlemmer og ikke-medlemmer.

Konsept og Idé

Gjennom innledende workshops og intervjuer med utvalgte brukere, fikk vi avdekket behov og mål for det nye Stamina trening. På bakgrunn av dette kom vi frem til et konsept som hadde som hovedmål å gjøre det enklere å være medlem, enklere for Stamina å selge egne produkter og bygge merkevare og lojalitet mot eksisterende kunder.

Det var stort fokus på å løfte brukervennligheten, forenkle bestillingsløp, gjøre det lettere å administrere selvbetjening, lettere å finne ditt senter og synliggjøre  attraktive tilbud som PT og gruppetimer.

Illustrasjonsbilde

Kontakt oss for mer informasjon

Eksperter på web, design, interaksjonsdesign, netthandel og intranett. Vi skaper bruker­opplevelser som engasjerer, konverterer og begeistrer.

Vi holder til i Oslo.